Assassin's Creed Shadows' Animus hub is threadbare at launch, but that's fine
Gepubliceerd door: Eurogamer - PS Vita - 2 dagen geleden
Assassin's Creed's new Animus Hub - the project formerly known as Assassin's Creed Infinity - is threadbare and relatively ignorable at laun...
- 20-mrt (17:52) PSA: Assassin's Creed Shadows doesn't explain how useful its hideout upgrades are (Eurogamer - PS Vita)
- 20-mrt (17:00) Assassin's Creed Shadows patch lost Japanse zorgen op (XGN.nl)
- 20-mrt (15:14) Assassin’s Creed Shadows duikt op uit de mist op GeForce NOW (EvilGamerz.com)
- 20-mrt (15:07) Assassin's Creed Shadows day one patch detailed, includes destructible shrine changes after concern over copycats (Eurogamer - PS Vita)
- 20-mrt (14:03) Ubisoft maakt tempels in Assassin's Creed Shadows onvernietigbaar na controverse (IGN NL)
- 20-mrt (12:00) Review: Assassin’s Creed Shadows – Doet veel goed maar gebruikt nog altijd de bekende Ubisoft-formule (1337 Games)
- 20-mrt (11:52) The Complete Assassin's Creed Timeline (IGN NL)
- 20-mrt (11:52) De premier van Japan reageerde vandaag op een vraag over Assassin’s Creed Shadows – dit is wat er echt aan de hand is (IGN NL)
- 20-mrt (06:11) Nederlandse freerunster Noa Diorgina waagt iconische Leap of Faith uit Assassin’s Creed (EvilGamerz.com)
- 19-mrt (18:51) PSA: You don't need Assassin's Creed lore knowledge to play Shadows (Eurogamer - PS Vita)